Gyakran Ismételt Kérdések
Hogyan tudok asztalt foglalni?
Egyéni asztalfoglalást telefonon (a +36 20 926 7837-es telefonszámon) és a https://costesrestaurant.hu oldalon keresztül, a Sevenrooms rendszerének használatával fogadunk. Foglalási rendszerünkben asztal 3 hónapra foglalható előre. Ha csoport részére vagy 90 napnál későbbre szeretne asztalt foglalni, kérjük keresse kollégáinkat a [email protected] e-mail címen.
Mennyi idővel a foglalás időpontja előtt módosítható / mondható le a foglalás?
A foglalás a vacsora időpontját megelőző 24 óráig lemondható, a fizetett előleg ez esetben visszajár. Alternatív opcióként foglalását egy Önnek alkalmasabb időpontra is át tudjuk tenni az étterem kapacitásának függvényében. Amennyiben a foglalás 24 órán belül kerül lemondásra vagy Ön nem jelenik meg a lefoglalt időpontra, az előleget nem áll módunkban visszatéríteni. Megértésüket köszönjük!
Van-e lehetőség előzetes foglalás nélkül vacsorázni?
Kérjük, a lehető leghamarabb érdeklődjön az aktuális szabad helyeink felől az alábbi telefonszámon: +36 20 926 7837
Figyelembe tudnak venni ételallergiákat?
Az ételallergiák nagy részét természetesen figyelembe tudjuk venni, de egy-egy alapanyagot nem minden esetben tudunk mellőzni. Kérjük, hogy foglalása során vagy azt követően a [email protected] e-mail címen vagy a +36 20 926 7837 számon pontosan jelezze kollégáinknak valamennyi allergiáját és/vagy ételintoleranciáját! Az allergiákat komolyan vesszük és minden tőlünk telhetőt megteszünk a lehető legteljesebb vacsoraélmény érdekében.
Fogadnak különleges kéréseket, kívánságokat (pl. születésnap, névnap, eljegyzés, stb.)?
Igyekszünk vendégeink igényeit maximálisan kielégíteni, azonban kérjük, hogy minden, a standard menün felüli kérést a lehető leghamarabb, például a foglaláskor jelezzenek!
Elérhető vegetáriánus menü?
Igen, vegetáriánus vendégeink számára is elérhető a teljes degusztációs menü.
Igényelhető a vacsoráról céges számla?
Igen, azonban kérjük, már a foglalás során jelezze igényét a “Megjegyzés” rovatban!